22 augustus 2013

Besteld: Misslipgloss Shop





Ik heb gisteren een bestelling geplaatst op de Misslipgloss shop, een online winkel waar ik al vaker bestellingen gedaan heb. Ik ben altijd erg enthousiast over de producten die Cynthia in haar Shop verkoopt. Vandaag laat ik jullie zien wat ik precies besteld heb.




Als eerste heb ik dit Sleek palette in mijn mandje gegooid, dit is een Limited Edition genaamd Showstopper. Ik ben erg benieuwd naar dit pareltje.






Ook heb ik 4 Barry M nagellakjes besteld, de kleuren: Mint Green, Shocking Pink, Spring Green en de textuurlak Kingsland Road. Dit zijn mijn eerste Barry M lakjes, dus ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan.



Ook heb ik een lakje van Golden Rose besteld, Jolly Jewels in 119. Dit was een dagaanbieding en het leek me wel een mooi lakje.




Poe ik heb veel nagellakjes besteld haha, ook nog deze van Ciaté in Stiletto. Een iets donkere kleur dan Spring Green van Barry M.


Omdat ik meer dan 30 euro uitgegeven had in de Shop, kreeg ik deze mini van INM Out the door top coat er gratis bij.





 Als laatste heb ik 3 kleureyeliners besteld, 1 van Miyo en 2 van Sleek. Ik heb nog geen kleur/glitter eyeliners in mijn make-up collectie zitten dus dat werd eens tijd. De Miyo eyeliner is in de kleur Turquise. De twee Sleek liners zijn in de kleuren: Dip It! Hollywood Glitter en Dip It! Imperial Purple.

Nadat ik de bestelling binnen heb zal ik de swatches en looks met de producten plaatsen. 

Kus,
Tara.


Bron Foto's: shop.misslipgloss.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten