23 augustus 2013

Arrived: Bestelling Misslipgloss Shop


Mijn bestelling van de Misslipgloss Shop is een dag nadat ik het besteld heb binnen gekomen, precies zoals het beloofd staat. Het pakketje was netjes verpakt in een kartonnen doos, in de doos zaten beschermzakjes van plastic met lucht gevuld. Daartussen bevonden zich de producten. 

Kijk verder voor foto's van de producten..



Als eerste zie je deze note van Cynthia, in haar eigen handschrift. Geeft een leuke extra touch aan het pakketje/je bestelling.


Dan het Showstoppers palette van Sleek, wat een prachtige kleuren zitten hierin.. Van links naar rechts, boven naar beneden: Paraguaya, Sunset, Me Myself & Eye, Bad Girl, Noir, Ultramattes V2, Oh So Special, Bohemian, Storm, Sparkle, Au Natural en Graphite.

In het palette zitten 5 matte kleuren en 7 met een shimmer/glitter. Ik kan niet wachten tot ik dit palette kan testen met verschillende looks!


Barry M nagellak in Shocking Pink



Barry M nagellak in Spring Green

Ik had 3 normale Barry M lakjes besteld, en er zijn ook 3 binnen gekomen. Maar helaas hebben ze ipv Mint Green, 2 keer Shocking Pink in mijn pakketje gedaan. Ik heb hiervoor al naar de klantenservice gemaild, en die vertelde mij een mailtje te sturen. Dit heb ik dus gedaan, nu is het nog wachten op wat er gaat gebeuren.

Edit: Ik heb Mint Green ontvangen, ook mag ik de tweede Shocking Pink houden. En er zijn excuses aangeboden. Erg netjes van de klantenservice. Pluspunt.


Ook heb ik mijn eerste textuur lakje besteld, ook van Barry M. Dit lakje is in de kleur Kingsland Road.


Dit lakje van Golden Rose ziet er veelbelovend uit met z'n mooie multi-coloured glitters.


En het laatst bestelde lakje van Ciaté, in de kleur Stiletto. Dit lakje lijkt in het echt wat mosgroener dan op de foto's op de site van de shop. Alsnog een erg mooie herfst kleur naar mijn mening.


Dan de gratis mini die ik ontvangen hebben, Topcoat Out the Door van inm. Ook hier ben ik wel benieuwd naar.


De twee eyeliners van sleek die ik besteld heb, Dip it! Hollywood Glitter en Dip It! Imperial Purple. Lijken mij mooie kleurtjes om bij een basis look te gebruiken als een pop of color. 


En als laatste de Miyo eyeliner in de kleur Turquise, ook een kleur eyeliner met glitters erin.

Ik heb zin om al deze producten te gaan gebruiken en er reviews over te schrijven, ik hoop dat jullie dit een leuke blogpost vonden. Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

1 opmerking: