25 augustus 2013

Review: Sleek Eyeliner Dip It! Hollywood Glitter en Imperial Purple



Ik had eerder alleen maar zwarte eyeliners in mijn bezit, hier en daar wel een groenig oogpotlood maar nooit eerder een kleur/glitter eyeliner. Ik besloot dat het maar eens tijd werd voor een mooie gekleurde eyeliner, en ook een glitter eyeliner kon ik wel gebruiken.



Daarom besloot ik voor een paarse en gouden glitter eyeliner te gaan van Sleek, een merk dat ik erg prettig vindt. Ik vind de verpakking er wel leuk uitzien, beide zijn ongeveer dezelfde kleur als dat de eyeliner ook is. Ziet er niet heel chique uit, maar ook zeker niet goedkoop.


Het kwastje van de gouden glitter eyeliner is van meerdere afzondelijke haartjes gemaakt, wat het moeilijker maakt om een echt net lijntje te zetten.



Voor een feestje vindt ik een glitter eyeliner wel een mooi alternatief op een zwarte eyeliner, het geeft toch even wat extra's en laat je ogen wat meer uitkomen. Ook zou ik deze glitter eyeliner met een dagelijkse look wel dragen, basic bruine oogschaduws en een mooi glitter lijntje.


Verder heb ik hier op:

  • Bourjois 123 Perfect Foundation in N52 Vanille
  • Catrice Allround Concealer de middelste kleur
  • Essence Mattifying Compact Powder in 02 Soft Beige
  • MeMeMe Blush Me Blusher in Coral
  • Rimmel London Scandaleyes Volumeflash Mascara
  • Smokin Sexy Eye Kit bruine kleur voor wenkbrauwen
  • Catrice Eyebrow Filler 
  • Sleek Ultra Matts V2 Palette



Het kwastje van de paarse eyeliner is volgens mijn van vilt gemaakt. Met zo'n puntje kan je een aardig mooi lijntje zetten.



Paarse eyeliner is wat lastiger te combineren, of lastig kan ik eigenlijk niet zeggen. Het is voor mij moeilijker te dragen, aangezien ik het meestal bij wat minder uitgesproken looks houdt. Toch zou het mij niet tegenhouden om een paarse eyeliner te dragen, daarom alleen een paars lijntje en mascara.

Verder heb ik hier op:

  • Rimmel London Wake Me Up Foundation in 100 Ivory
  • Catrice Allround Concealer de middelste kleur
  • Essence Mattifying Compact Powder in 02 Soft Beige
  • Essence Me & My Icecream cream blush in 01 Ice Bomb
  • Hema Terra Bronzing Powder
  • Rimmel London Scandaleyes Volumeflash Mascara
  • 88 Palette voor Wenkbrauw kleur


De liners werken allebei prettig, je kan er een aardig dun lijntje mee zetten maar ook een dikker lijntje lukt prima. Over de paarse moet je wel twee keer heen, wil je dat het een wat dieper/feller kleurtje afgeeft.


Sleek Dip It! Hollywood Glitter en Imperial Purple €5,49

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten