21 augustus 2013

Glossybox Augustus 2013



Ik ben al ongeveer anderhalf jaar lid van de Glossybox, elke maand een box krijgen met spulletjes erin vindt ik er aanlokkelijk klinken. Toch valt de inhoud van de box soms ietwat tegen, maar soms zitten er ook echt leuke spulletjes in. Vandaag ga ik jullie laten zien wat de inhoud van de Glossybox van augustus 2013 is.



De Glossybox heeft deze maand het thema: SUN KISSED. Hmm in eerste instantie lijkt mij dit niet de 'perfecte' box voor een zomer look, of een redding van je look.


Als eerste zit er deze Dr. Eckstein Azulen Paste in. Een product/merk waar ik nog niet eerder van gehoord heb. De beschrijving luidt: Deze kalmerende pasta pakt oneffenheden en puistjes onmiddellijk aan! De Azulen Paste zorgt ervoor dat roodheid en puistjes snel verdwijnen, waardoor de huid er weer natuurlijk en gezond uitziet!

Klinkt veelbelovend,  niet dat ik veel last heb van oneffenheden of roodheid. Maar altijd de moeite waard om uit te proberen wat dit voor mijn huid doet.


Ook zitten deze tester en douchegel van de nieuwste geur van Naomi Campbell in de box. Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van testertjes van geuren, omdat ik ze vrijwel nooit gebruik. Met de douchegel ben ik wel blij, dat is namelijk een product dat ik wel veel gebruik. De douchegel ruikt wel lekker, geen extreem bijzondere geur maar wel lekker.


De Glossybox noemt dit de Smile Kit, Prodent White Now tandpasta en Zendium mondwater. Tja, wat moet ik hierover zeggen. Naar mijn mening hartstikke overbodig in een box, want iedereen heeft thuis wel tandpasta en de meeste hebben ook mondwater in huis. Deze zogenoemde "Smile Kit' is een domper.


Dan de Anatomicals Facial Spritz, de omschrijving van Glossybox: Deze verfrissende spray is heerlijk om iedere dag te gebruiken. Tijdens je vliegreis, op het strand, in de stad tijdens het winkelen of op het werk, houd deze spray in de buurt voor verfrissing en make-up fixatie! De lavendel en pepermunt extracten helpen de huid te kalmeren en te hydrateren.
Deze spray ruikt heerlijk naar lavendel en pepermunt, en geeft een lekker fris gevoel op je huid.


Ook zat er een 'super lipgloss' van Bellapierre in de box, in eerste instantie lijkt de kleur mij een beetje te oranje. Maar dat ziet er misschien anders uit op de lippen. De kleur is Clementine Citrus.

Al met al vindt ik de box een tikkeltje tegenvallen, maar dat komt wel vaker voor de laatste maanden. Telkens hoop ik dat het de volgende maand weer een hartstikke leuk gevulde box is. Maar voor nu moet ik maar even blijven hopen.

Kus,
Tara.

Edit: Ik krijg net een mail van de Glossybox, dat ik een product heb ontvangen die over datum is. En juist het product waar ik het meest benieuwd naar was, De Azulen Paste. Hmm dit vindt ik toch wel erg slecht geregeld zooitje van het Glossybox Team. Ik betaal niet om producten te krijgen die over datum zijn... 

1 opmerking:

  1. Ik heb ook een paar maanden lid geweest van de Glossybox, ben er mee gestopt omdat het te duur er werd en wat er in zat vond ik ook 3x niks. Maar als ik dit zo lees is de glossybox er niet veel op voor uit gegaan. Best jammer

    BeantwoordenVerwijderen