28 augustus 2013

Review: Sleek Palette Showstoppers LE




Ik vind dat het merk Sleek altijd erg fijne producten heeft, niet alleen om naar te kijken maar ook in gebruik. Voor dit palette had ik al een ander palette van Sleek en een blush. Ik was erg benieuwd naar dit Limited Edition palette van Sleek, Showstoppers.



De verpakking vind ik erg chique ogen, een zwart matte palette met glimmende letters erop. Maar toch is de matte verpakking niet echt gebruikshandig, aangezien je nog wel eens met foundation handen of poeder handen aan de verpakking zit en dit blijft er allemaal aan vast 'plakken'. Hmm beetje zonde.



Er zitten 5 matte kleuren in dit palette en 7 glimmende kleuren. De kleuren zijn erg divers, basis kleuren maar ook wat meer uitgesproken kleuren, voor ieder wat wils. 

De kleuren van links naar rechts, boven naar beneden: Paraguaya, Sunset, Me Myself & Eye, Bad Girl, Noir, Ultramattes V2, Oh So Special, Bohemian, Storm, Sparkle, Au Natural en Graphite.



Swatches van de matte kleuren van links naar rechts: Paraguaya, Ultramattes V2, Oh So Special, Bohemian en Storm.

Paraguaya lijkt in het palette donkerder dan hoe hij op de huid overkomt, hij geeft amper kleur af. Wel een mooie kleur voor op het wenkbrauwbot.

Ultramattes V2 lijkt minder zwart dan dat hij er in het palette uitziet. Toch een fijne zwarte kleur, mooi voor een donkere smokey eye.

Oh So Special is een mooie grijze kleur, zo'n kleur heb ik nog niet in mijn oogschaduw collectie voorbij zien komen.

Bohemian is een prachtige koraal roze kleur, geweldig voor een pop of color in een basic look voor overdag.

Storm is een donkere koningsblauwe kleur, ook erg mooi.


Swatches van de glimmende/glitter kleuren van l naar r: Sunset, Me Myself & Eye, Bad Girl, Noir, Sparkle, Au Natural en Graphite.

Sunset is een koperachtige kleur met een mooie glans.

Me Myself & Eye is een witte oogschaduw met parelmoer glans.

Bad Girls is een erg mooie groene kleur met een glans.

Noir betekent zwart in het frans, maar deze oogschaduw is niet zwart te noemen. Ik zou het eerder omschrijven als een donkergrijze kleur met glans.

Sparkle is een creme kleurige oogschaduw met glans, mooi als een subtiele highlighter.

Au Natural is zeker geen naturelle kleur. In het palette oogt hij paarsig met glitter, maar op je huid neigt hij meer naar donker roze/fuchsia dan naar paars.

Graphite is een donkerbruine kleur met een glans erdoorheen.

De textuur van de oogschaduw verschilt nogal per oogschaduw, de meeste zijn wel fijn maar andere zijn wat moeilijker mooi/netjes aan te brengen. De dekking van de oogschaduw is over het algemeen goed, hoewel het wel een klein beetje verschilt.

I-Divine LE Palette Sleek Showstoppers €9,45

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten