26 augustus 2013

Review: Barry M Shocking Pink en Spring Green




Dit zijn mijn eerste Barry M lakjes. Ik heb al vele andere lakjes, maar toch bleef het kriebelen om nou toch eens iets te kopen van Barry M, en laatst was het zover. Ik heb 4 Barry M lakjes besteld: Shocking Pink, Spring Green, Mint Green en Texture Kingsland Road.


Ik heb op het moment dat ik dit schrijf mijn niet geleverde lakje Mint Green nog niet binnen, en ook nog geen reactie op mijn mail hierover. Dus ik ben benieuwd wanneer en of ik hier nog iets van hoor.


Vandaag ga ik voor jullie de lakjes Shocking Pink en Spring Green reviewen. 




Ik vindt de verpakking van de lakjes mooi ogen, niet teveel poes pas. Mooi lettertype en zeker geen goedkope uitstraling. Ik hou ook meer van een zwarte dop dan van elke andere kleur dop, dus dat is al een pluspunt.


Shocking Pink is een donker-/felroze kleur, bijna identiek aan hoe het er in het potje uitziet. Hij lakt erg fijn en glijdt over de nagel heen, het kwastje is niet extreem breed of groot maar een normale grootte. Ik gebruik op mijn nagels altijd twee lagen, gewoon uit principe. Eigenlijk is dat bij Shocking Pink niet nodig, na 1 laag dekt hij al goed.



Spring Green is een felgroene kleur, ook bijna identiek aan hoe hij er in het flesje uitziet. Qua kwast is en aanbrengen is het hetzelfde verhaal als bij Shocking Pink. Maar qua dekking is dit lakje toch echt een stuk minder. Je hebt sowieso 2 laagjes nodig om het dekkend te krijgen, en het liefst doe ik er dan nog 1 extra laag overheen, zodat ik de scheiding tussen mijn nagelwit en nagelroze(?) helemaal niet meer zie.


Ik ben erg te spreken over deze 2 lakjes van Barry M. Twee geweldige kleuren die fijn aanbrengen. De lakjes drogen ook erg snel, natuurlijk zijn ze na 1 minuut niet droog genoeg om actief te gaan opruimen. Je moet wel uitkijken als je geen happen uit je nagellak wilt.

Ik draag op de foto's 2 lagen nagellak.

Barry M Shocking Pink en Spring Green €3,99

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.


1 opmerking: