11 september 2013

Review: MIYO Glam Eyes Eyeliner Turquise




Vandaag review ik de MIYO Glam Eyes Eyeliner in Turquise voor jullie. Ik heb deze liquid liner laatst in de Misslipgloss shop gekocht, want ik was erg benieuwd naar deze liner. Het is een donkerblauwe kleur met een glitter, zo uit het potje een mooie kleur.



De verpakking ziet er wel mooi uit, hij oogt niet goedkoop. Maar ik zou het ook niet voor een chique merk kunnen laten doorgaan. De liner droogt niet zo snel op, dus je moet zeker even wachten met je wimpers krullen en mascara aanbrengen.


De liner blijft zeker een hele dag op zijn plaats zitten. Om te verwijderen even rustig wrijven met een watje en reiniger of een make-up doekje.



Het kwastje van de liquid liner bestaat uit allemaal verschillende haartjes. Hierdoor breng je snel te veel liner aan en kun je minder makkelijk een dunne lijn zetten. Met zulke kwastjes heb ik altijd dat er een laag eyeliner op mijn wimpers komt te zitten, dicht bij mijn wimperrand.


Ik heb de liner hier gecombineerd met meerdere bruine oogschaduws uit het 88 palette en een niet te felle blush. De liner is aan te raden voor de mooie kleur, of voor mensen die van een kwastje houden die uit haartjes bestaan. Ik blijf toch liever bij het vilten puntje.

MIYO Glam Eyes Eyeliner in Turquise €4,95

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

ps. Wat willen jullie graag zien op mijn blog?


1 opmerking:

  1. Thanks for finally writing about >"Review: MIYO Glam Eyes Eyeliner Turquise" <Liked it!

    BeantwoordenVerwijderen