6 september 2013

Review: Barry M Kingsland Road


Barry M is een merk waar ik altijd goede dingen over hoor, zo ook over de textuur lakjes is (bijna) iedereen joelend enthousiast. Dus waarom niet deze twee combineren? Inderdaad ook ik heb een textured nail effect besteld. Barry M Textured Nail Effect in Kingsland Road. Een hele mond vol.




Kingsland Road is een mooie pastelroze kleur. Qua kleur op de nagel bijna identiek als die in het flesje, dat is altijd mooi meegenomen, kom je in ieder geval niet voor verrassingen te staan. Het kwastje lakt fijn, net als de andere Barry M lakjes. Niet te breed, niet te smal. Precies goed. Het lakje dekt in twee lagen prima. Dit lakje droogt lekker snel, ik weet niet of dat een eigenschap is van textuur lakjes maar het is erg fijn!



Het effect dat het textuur lakje geeft vindt ik persoonlijk wel chique staan, als ik het zie beeld ik me een vrouw in met een parelketting en glanzend opgestoken haar. Maar dat zal wel de op hol geslagen fantasie zijn. 

Tja wat kan ik hier meer over zeggen, mooie kleur, lakt fijn, wat wil een mens nog meer?


Barry M Textured Nail Effect €5,35

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

4 opmerkingen: