10 september 2013

Review: Barry M Mint Green




Ik begin verslaafd te raken aan Barry M nagellakjes, ze bevallen me allemaal erg goed. Vandaag review ik Barry M Mint Green voor jullie. Zoals jullie misschien al hadden gelezen was mijn bestelling bij de Misslipgloss-shop niet helemaal goed verlopen, ik had 4 Barry M lakjes besteld: Shocking Pink, Spring Green, Kingsland Road en Mint Green. Toen mijn pakje binnenkwam bleken er 2 Shocking Pink lakjes in te zitten, en Mint Green miste. Na contact met de shop heb ik Mint Green gratis toegestuurd gekregen en mocht ik de extra Shocking Pink houden. Erg goed geregeld dus, Pluim voor de Misslipgloss-shop.

Mint Green is een (zoals de naam als aangeeft) erg mooi mint groen kleurtje. Na de eerste laag aanbrengen is het alleen nog maar een troebel aftreksel van de kleur in het potje. Hmm. Met 3 lagen voldoet de kleur op mijn nagels aan de dekking die ik graag zie.



Het lakje lakt wel oké.. Niet geweldig dus. Hij droogt wel ontzettend snel en heeft een creamy afwerking. Ook over deze lak van Barry M ben ik erg tevreden. De droogsnelheid maakt de vereiste 3 lagen weer goed.

Barry M lakjes zijn zeer goed aan te raden, ik kan niet wachten om weer nieuwe kleuren aan mijn nagellak stash toe te voegen.

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

ps. Wat willen jullie graag zien op mijn blog?

1 opmerking: