28 augustus 2013

Review: Ciaté Stiletto




De verpakkingen van Ciaté nagellakjes heb ik altijd al geweldig gevonden, zo ontzettend schattig die strik om de dop heen. De hele vormgeving van de verpakking vindt ik erg aantrekkelijk eruitzien. En als ik toch een bestelling plaats op de Misslipgloss shop, waarom bestel ik dan niet gelijk een lakje van Ciaté mee. Het kan geen kwaad een extra lakje te hebben, toch? Er was dan ook niets of niemand die mij tegenhield toen ik dit lakje in mijn online winkelmandje gooide (Neerleggen natuurlijk, als je gooit met nagellak heb je kans dat het potje kapotvalt en dat moet je niet hebben!).


Ik was wel benieuwd naar deze groene kleur, genaamd Stiletto. Zou het een fel groene kleur  zijn, of toch meer naar de donker groen toe? Ik kan het je vertellen, op je nagel is Stiletto een mosgroene kleur. Hij neigt meer naar het donkergroen toe dan naar felgroen.




Naar mijn mening een erg mooi kleurtje voor in de herfst. Tuurlijk je kan hem ook in de zomer dragen of in de winter, en zelfs in de lente. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de herfst, een perfect jaargetij voor zo'n mosgroen lakje. Het lakje dekt oké, na 2 laagjes zie je nog een klein beetje de scheiding tussen nagelwit en nagelroze.


Het kwastje is van perfecte breedte, in een strook bedekt hij zo je hele nagel. De dekking is ook prima, hij dekt perfect met twee laagjes. Hij droogt ook in normale tijd, niet langer en niet korter. Tuurlijk moet je even rustig aan doen het half uur nadat je je nagels hebt gelakt, anders heb je er gelijk deukjes inzitten.

Op de foto's heb ik 2 laagjes nagellak op.

Ciaté Stiletto €3,59

Tot de volgende keer!

Kus,
Tara.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten