2 augustus 2012

Summer Outfits

Ik houd van beauty en fashion, maar ik ben geen superster in beide. Maar ik weet wel wat ik wel en niet mooi vind, qua kleuren of samenstelling van stoffen en accessoires. Vandaag heb ik een paar outfits voor jullie, gemaakt met de kleren die ik in m'n kast heb hangen, zodat jullie kunnen zien wat ik mooi vind deze zomer. Veel kijk&lees plezier!

 Felle kleuren en mooie accessoires! 


 Losse tops en mooie accessoires!

 Bloementjes print, kleurrijke shorts en mooie nagellak kleuren!

 Een rits op de achterkant van je top/shirt!

 Mooie sieraden en borduursels op je top/shirt!

Animal print, blouses en mooie nagellak kleuren!

Wat zijn jou favoriete kledingstukken van de zomer? 
En je favoriete kleuren en accessoires?
 Laat het achter in een reactie! Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten