31 juli 2012

Beauty Shoplog: Kiko, Sephora & Limoni


Op vakantie moet ook mijn portomonnee eraan geloven, winkel in en winkel uit en geld uitgeven als een dwaas. Ook dat heb ik gedaan deze vakantie, ik heb beauty dingen gekocht maar ook fashion. In deze shoplog laat ik de beauty spullen zien en in een andere shoplog de fashion spullen. 


Ik ben o.a. naar Kiko en Sephora geweest, een kiko winkel hebben wij hier niet in Nederland. En ik was toch erg benieuwd naar hun producten, want ik heb erg veel goeds gehoord over Kiko. En ja hoor, ik heb mijn slag geslagen bij de Kiko. Ook in de Sephora heb ik leuke dingen gescoord. Benieuwd? Kijk dan maar even mee.

Sephora:


Als eerste heb ik een transparant make-up 'tasje' gekocht, airplane approved dus hier kan je vloeibare producten in stoppen die je dan mee mag nemen in je handbagage. Er pas aardig veel in, een goede aankoop dus. 



Ik had een nieuwe oog make-up remover nodig dus ik heb die van sephora eigen merk meegenomen. Het is een emulsie bestaande uit een blauwe laag en een transparante laag.


Ik had veel positiefs gelezen over de Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, dus besloot ik deze ook in m'n mandje te gooien. Ik heb de normale versie, en volgens mij zijn er 4 verschillende.


Als laatste bij de Sephora kocht ik het Naked2 palette van Urban Decay, hier was ik erg benieuwd naar. Ik zat nog te twijfelen of ik deze zou kopen of de Naked, maar heb toch voor Naked2 gekozen.

Kiko:

Ik was toe aan nieuwe kwasten dus heb ik mijn slag geslagen bij de Kiko, ik heb 6 nieuwe kwasten gekocht. Mijn nieuwe gezichtskwast staat hier niet bij op de foto, het is een round foundation brush.


Ook kocht ik voor m'n nieuwe kwasten gelijk maar een brush cleanser bij Kiko.


Ik heb ook make-up removing wipes gekocht, was hier wel erg benieuwd naar namelijk.


De nagellak was in de aanbieding dus die kon ik niet laten liggen ik heb het kleurtje nummer 337 meegenomen.




Ook waren de baked eyeshadows in de aanbieding en hiervan heb ik er gelijk 5 meegenomen ik heb de nummers: 16, 27, 28, 29 en 35.


Ook heb ik een 'etui' gekocht voor mijn kwasten, zodat ik ze niet kwijt raak (ik ben een sloddervos) en zodat ik ze netjes bij elkaar heb.

Limoni:

Bij de Limone Parfumerie heb ik 2 pakken watjes gekocht, omdat je die altijd wel gebruikt. Deze zijn lekker groot en aan een kant 'gestreept'.


Ik heb ook een pressed powder gekocht eentje van Rimmel Londen de Stay Matte. Ik had nog geen pressed powder gekocht, nadat mijn vorige is zoek geraakt. Ik heb de kleur 005 Silky Beige.


Als laatste heb ik een Collistar Filler Concealer gekocht, mijn eigen concealer van Bourjois was bijna op dus ik moest een nieuwe hebben.


5 opmerkingen:

  1. Wauw, die oogschaduws zijn mooi! Hoe duur waren die per stuk?

    http://dutchbeauty-blog.blogspot.nl/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De oogschaduw was €3,90 per stuk! Maar Kiko is jammer genoeg niet te verkrijgen in Nederland..

      Verwijderen
    2. okee, nee klopt dat wist ik!

      Verwijderen
  2. Die doorschijnende tas van Sephora lijkt me heel erg handig om alles in te sorteren. Hebben ze dat altijd in Sephora? Anders moet ik binnenkort eens een bezoekje brengen aan Rijsel. =)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die doorschijnende tas van Sephora lijkt me heel erg handig om alles in te sorteren. Hebben ze dat altijd in Sephora? Anders moet ik binnenkort eens een bezoekje brengen aan Rijsel. =)

    BeantwoordenVerwijderen