10 juli 2012

Action Shoplog



Ik ben maandag weer eens een keer naar de action geweest, en elke keer als ik daarheen ga kom ik met een hele tas vol nieuwe spullen thuis. Ook deze keer weer, ben je benieuwd wat ik allemaal heb gekocht? Klik dan op lees verder.




Als eerste heb ik m'n favoriete neusstrips weer gekocht, want die waren bijna op. Ook heb ik de puistjes patch een keer meegenomen, gewoon om te proberen. En ik heb twee verschillende pakjes wax strips meegenomen, lekker voor op vakantie!


Ik heb 7 verschillende maskers meegenomen, 5 uitsmeerbare maskers en 2 verschillende soorten maskerdoekjes. Maskerdoekjes heb ik nog nooit gehad, dus ben benieuwd hoe die werken.


Ik heb ook weer volume mousse en perfect gladmakende crème van Andrélon meegenomen, omdat dat bij de action zo ontzettend lekker goedkoop is.\


Ik heb wattenstaafjes gekocht, want de mijne waren op. Ook heb ik oog & make-up reinigingsdoekjes meegenomen, om te kijken of deze fijn werken.


Ik was benieuwd naar de eyeliner van de action dus die heb ik ook meegenomen. Ook heb ik make-up sponsjes niet kunnen laten liggen, ben hier ook erg benieuwd naar! Strawberry nagellakremover pads, klinkt dat niet aanlokkelijk? Voor mij wel, daarom heb ik ze in m'n mandje gesmeten.


Ook heb ik nog 4 bakjes gekocht, om spullen in op te bergen. En een krul- en stijltang, ontzettend goedkoop dus of hij goed werkt dat moet ik nog uitvinden.

Prijzen:
Krul- en Stijltang €7,79
Make-up reinigingsdoekjes €0,59
Gezichtsmaskers p.s. €0,79
Maskerdoekjes p.s €1,32
Neusstrips €0,98
Puistjes patch €0,69
Haarmousse €1,99
Haarcreme €1,99
Poedersponsjes €0,69
Nagellak removerpads €0,95
Eyeliner €0,69
Veet Waxstrips p.s. €2,39
Wattenstaafjes €0,37


7 opmerkingen:

  1. leuke producten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik koop ook altijd veel bij de action omdat het vaak wat goedkoper is dan als in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke producten heb je gekocht, Action is en blijft een van mijn favoriete winkels, er is altijd wel iets wat je kan gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Action is een heerlijke winkel. Pas nog geweest en we krijgen er hier eentje om de hoek. Dat gaat niet goed worden voor mijn portomonee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey ik kwam doordat ik op internet zocht onder action haha op jou site en ik ga woensdag weer shoppen met m'n zus en dus thankss ik ga zeker wat van die spullen kopen :)

    leuke site btw!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o het is 2012 nou doei doei hahah

    BeantwoordenVerwijderen